Ta klivet in i den digitala världen med nytt ramavtal för projekthantering

Nu är det enklare än någonsin att arbeta digitalt. Fördelarna påstås vara mängder av tidsbesparing och färre fel när man slipper papperskopior och otydliga anteckningar.

Marknadens utbud av smarta digitala projektverktyg har de senaste åren ökat och tjänsternas innehåll och kvalité likaså. Antalet kundföretag som lägger pappershanteringen bakom sig ökar stadigt och det är få som verkar ångra sitt beslut.

Inköpscentralen har nu ingått ramavtal med Bygglet som har ett genomtänkt och heltäckande digitalt verktyg speciellt anpassat för företag inom hantverk, bygg och entreprenad eller som arbetar med annan verksamhet i projektform. Bygglet har förstått att många gärna byter till effektivare metoder men att tröskeln att gå över till ett digitalt system många gånger kan vara hög. Därför ger Bygglet handgripligt stöd under hela uppstarten med personal som ser till att alla rutiner kommer igång på rätt sätt. Bygglets uppstartshjälp och löpande support är kostnadsfria.

Gå in på Bygglets undersida här på Inköpscentralen och boka en kostnadsfri demo.

Fakta

Inköpscentralens ramavtal ger 25 % rabatt på Bygglets samtliga abonnemang under första året.